فروشندگان در یک روز کاری با سوالات زیادی از ناحیه‌ی مشتریان خود مواجه می‌شوند. سوال پرسیدن حق مشتری است زیرا او فرد سفارش‌دهنده است و فروشنده یا ویزیتور باید سعی کند دقیقترین و کاملترین پاسخ ممکن را به مشتری ارائه دهد. لازم است فروشنده در هر صنعتی که فعالیت می‌کند، فهرستی از سوالات پرتکرار مشتریان آن صنعت را تهیه کند. این کار توانایی فروشنده در پاسخ دادن به سوالات احتمالی مشتری را بالا می‌برد و به او کمک می‌کند که کمتر در یک موقعیت غیرمنتظره و پیش‌بینی نشده قرار گیرد. در اینجا یک تکنیک هشت مرحله‌ای را به شما معرفی می‌کنیم که می‌تواند در مدیریت سوالات مشتریان به کمکتان بیاید:

منبع : رموز کسب وکار الکترونیک |چگونه سوالات مشتریان را مدیریت کنیم؟
برچسب ها : سوالات ,مشتریان ,فروشنده ,مشتری ,سوالات مشتریان